Start înscrieri iunie 2024
Juriul apelului de finanțare din luna noiembrie 2023 a Fondului Științescu ediția a 5-a a decis: avem patru
proiecte câștigătoare.
Acestea sunt:
1. LightLab
Organizație aplicantă: Asociației The Da Vinci System.
Prin acest proiect se dorește dezvoltarea unei comunități locale de mentori care vor…
Ștefan Harsan-Farr
Ștefan a studiat robotica la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca și are peste 25 de ani de experiență în tehnologia informației. Iubește știința, matematica…
1. Caravana LOVE SCIENCE al celor de la Asociatia Scoala de Experimente. Proiect ce isi propune realizarea a 10 ateliere de…
Domnul Științescu, ajuns pentru a 5-a oara la Cluj, sprijina oameni pasionați care promoveaza Știința, Tehnologia, Ingineria, Artele și Matematica în rândul copiilor din mediul rural. Localitățile vizate în acest apel sunt: Bonțida, Jucu de Sus…
Pe langa finantarea nerambursabila de proiecte , Fundatia Comunitata Cluj, incepand cu 2022
#Înoată și tu pentru a susține una din cele 10 inițiative ale comunității!
FII BINEVENIT! Ştiinţescu este o mişcare naţională proştiinţe. În toată ţara există deja sute de mentori care, cu sprijin de la Ştiinţescu, cultivă curiozitatea copiilor şi tinerilor pentru ştiinţe & tehnologie. Urmărește fiecare ”insulă” și afșă cum poți deveni și tu mentor Științescu.
Nu vom vorbi aici despre olimpici – despre victoriile obținute cu trudă, medaliile de aur, sau titlurile glorioase care-i laudă pe ”Copiii geniali ai României”. Această poveste este despre copilul român – despre mii de copii, de fapt – care pentru prima oară s-au întâlnit cu științele așa cum au fost ele mereu: descătușate de austeritatea programei școlare, captivante, utile și surprinzător de amuzante.
de Mona Dîrțu
Fondul Științescu are proiecte dedicate astronomiei, luminii, apei, chimiei pietrelor prețioase și semiprețioase, un cerc interdisciplinar de fizică, chimie, biologie, în care elevii au lucrat împreună, au investigat și au descoperit fenomene din viața de zi cu zi, precum și un târg de știință, unde copiii au lucrat în echipe experimente de știință și apoi, le-au prezentat public într-un târg de știință. Și încearcă să facă diferența între „urăsc științele” și ”hm, e interesant ce se întâmplă aici, mi-ar plăcea să lucrez și eu în domeniu când voi fi mare”.